Enviat per: fgambus | gener 14, 2009

DON RAMON COM A PARADIGMA

ramon-calderon

Veia fa una estona les notícies i parlaven, a la secció d’esports, de l’escàndol que el diari MARCA ha destapat en relació a l’Assemblea de compromisaris que el Reial Madrid va celebrar a finals de desembre.

Vagin per endavant unes quantes consideracions necessàries, al meu entendre. Primer, no em preocupa gaire el que passi a Concha Espina, més enllà de que les reflexions que ha fet avui el president del Madrid em valguin per fer aquest post. Segon, en general el diari MARCA no és precisament un diari a qui jo li doni una especial credibilitat, tampoc en aquesta ocasió. Em semblen, sempre m’ho han semblat, molt més seriosos El Mundo Deportivo i l’AS que no pas el MARCA i l’SPORT.

Dit això, el tema. Deia Ramón CALDERÓN, amb tota la tranquil·litat (anava a escriure patxorra) de qui sap que no diu res d’extraordinari, que “no pienso en dimitir, porque quien dimite bien es un covarde, bien esconde algo”. Home! Ara potser s’entenen moltes de les coses que passen per Madrid… Si plegar és sinònim de covardia o de culpabilitat, ara ja sabem perquè allà no plega ni l’apuntador!

Anuncis

Deixa un comentari

Categories

