Enviat per: fgambus | Març 27, 2009

GRÀCIES, ISABEL

isabelsanagustin1Benvolguda Isabel,

Escric aquestes ratlles unes hores abans no tanquis les persianes dels 3 Tombs per darrera vegada.

Fa poc que políticament em moc per la vila de Gràcia, però això no em fa percebre amb menys intensitat el que els graciencs i gracienques i la resta de la ciutadania de Barcelona perdrem demà, 28 de març, a l’hora de dinar.

Si políticament, deia, em dedico a Gràcia des de farà uns tres anys el cert és que com a persona -sí, els polítics també en som, encara que de vegades alguns s’entestin en no semblar-ho- part de la meva vida i, sobretot, de la meva infantesa, està lligada al Portal de la Llibertat i, per tant, una part de mi s’ha fet per aquests carrers que tu tant bé coneixes.

Des de la botiga de llanes de l’àvia del carrer de Sant Cristòfol, on vaig aprendre a fer punt de creu, al taller de cotxes on el pare portava el seu a arreglar, a la riera de Sant Miquel, passant pel mític Caspolino o la casa del pediatre, ja al carrer Gran, fent cantonada amb el carrer del Cigne… O l’agència de viatges de la meva cosina, a la mateixa Gal·la Placídia, a pocs passos dels 3 Tombs.

Com deia, doncs, part de la meva vida s’ha fet i construït per aquests carrers que demà els llums del teu aparador deixaran d’il·luminar, com en el seu dia ho van fer els de la botiga de llanes de l’àvia Consol i la tieta Maruja.

Isabel, moltes gràcies per tots els anys que has permès a tantes mares, tants pares, avis i àvies, tietes i tiets i d’altres passavolants de portar la felicitat a tantes llars, amb joguines responsables i pensades, ben pensades. D’aquelles que dificilment queden gaire temps abandonades a un racó.

Isabel, moltes gràcies també per tants anys de compromís ciutadà amb la Gal·la Placídia, amb el Portal de la Llibertat, amb la vila de Gràcia, amb les festes de Sant Medir, amb Barcelona.

Moltes gràcies i arreveure, perquè estic segur que tancaràs la persiana, però no pas aquest compromís amb la teva comunitat.

Una forta abraçada,

Anuncis

Responses

  1. El teu escrit m’ha fet emocionar.
    Avui l’he obert i m’he quedat bocabadada, no ho sabia, que havies escrit aquestes linies.
    Gràcies i ens continuarem veient, de ben segur.
    Una abraçada
    Isabel

  2. Gràcies a tu Isabel, per tants anys i pels que ens seguirem veient. Ah! I per entrar a aquest bloc!


Deixa un comentari

Categories

