Enviat per: fgambus | Juliol 7, 2010

Em manifestaré

Em manifestaré perquè la sentència pretén sentenciar-nos,

Em manifestaré perquè som un país amb dignitat,

Em manifestaré perquè no vull un país titella,

Em manifestaré perquè tenim el tremp per tirar endavant,

Em manifestaré perquè junts podem més,

Em manifestaré perquè ara no s’hi val posar-hi l’altra galta,

Em manifestaré perquè el país que vull per les meves filles és un país que no acota el cap,

Em manifestaré perquè ens volen ofegats,

Em manfestaré perquè tinc clar què cal fer si no ens volen com som,

Em manifestaré perquè vull un país que tingui eines per sortir de la crisi econòmica, i la sentència ens les pren,

Em manifestaré perquè vull un país que tingui eines per tenir cura dels qui pateixen, i la sentència en les pren,

Em manifestaré perquè vull un país que tingui eines per crèixer i ser solidari, i la sentència en les pren,

Em manifestaré perquè vull un país que tingui eines per poder fomentar i parlar en la seva llengua, i la sentència en les pren,

Em manifestaré perquè vull un país que tingui eines per tenir una justícia pròxima, i la sentència en les pren,

Em manifestaré, sobretot, perquè vull un país que quan parla el que diu sigui respectat, i la sentència no ens respecta.

Anuncis

Responses

  1. Em manifestaré per seguir amb la lliuta pacífica pels nostres drets. Som una nació i aixi ho hem decidit. Espanya ha de respectar-nos. Ultimàtum, o si o si. Diumenge comença una nova etapa.

  2. Moltes gràcies, Enric. Certament, després de la manifestació de dissabte, diumenge va començar un nou demà.


Deixa un comentari

Categories

