Enviat per: fgambus | Març 29, 2012

#vagageneral #29M

20120329-122042.jpg

Post de les 12.00h…

M’agradaria destacar un parell d’articles llegits aquestes darreres hores a mitjans de comunicació electrònics en relació a la vaga general.

El primer, l’editorial de l’estimat diari electrònic de Gràcia LATORTUGA, dirigit pel gran Carles SALAT, que reflexiona si els espais públics d’oci han de tancar de la manera que els Centre Cívics del Coll i la Sedeta tancaran avui. Certament, tothom, també els treballadors d’aquests centres, tenen dret a participar de la vaga general. Però també tothom que vulgui fer ús d’un espai públic hauria de poder-ne fer ús.

El segon, d’en Toni AIRA, titulat “Jo avui treballo”, en el que expressa amb ordre, rigor i també una certa contundència la seva opinió sobre els sindicats, que avui més que altres dies semblen estar en possessió de la veritat, malgrat poden estar molt equivocats.

Finalment, per acabar aquest post, desitjar que el dia no tingui imatges com la que he escollit per il·lustrar el post. Em sembla, però, per les informacions que m’arriben de Barcelona, que les coses, malauradament, no van per aquest camí. M’informen de tancament forçats de comerços a la plaça Molina. Molt em temo que no deu ser un fet aïllat.

Després penjaré un seguit de cartells que criden a la vaga. Ja veureu que el to no és precisament el més adequat. En tot cas, sota el meu punt de vista.

Anuncis

Deixa un comentari

Categories

